Usein kysyttyjä kysymyksiä

Miksi kiinteä yhteys ei toimi?
Viimeeksi Päivitetty 4 vuotta sitten

Kiinteän yhteyden ongelmatilanteessa:

-Tarkista, että status ja internet-merkkivalot palavat.

- Käynnistä reititin uudelleen kytkemällä virtakytkimestä OFF-asentoon noin 20 sekunnin ajaksi, palauta virta ja odota noin 4 minuuttia, kunnes internet-merkkivalo syttyy, eli tuleva yhteys ainakin toimii. Jos internetin merkkivalo ei syty, ota yhteyttä.

- Jos kytkemäsi LAN portin merkkivalo ei syty, modeemi ei todennäköisesti saa muodostettua yhteyttä kytkemääsi internetpäätelaitteeseen.

- Tarkista, että kytkentäjohdot ovat kiinni nettipäätelaitteesi ja modeemin välillä. Tarkista että tietokoneen, TV:n, pelikonsolin tai muun laitteen verkkoasetuksissa on valittu tulevaksi yhteydeksi kiinteä verkkoliitäntä.

Mikäli reitittimen uudelleen käynnistäminen, johtojen kytkentöjen tarkistaminen tai oman päätelaitteen asetukset eivät ratkaise ongelmaa, jätä vikailmoitus tai ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Tilatiedot kannattaa ilmoittaa vikailmoituksen yhteydessä, sillä ne saattavat edistää vikatilanteen selvitystä.


image


image


Huomioithan, että reitittimessä on kosketusnäppäimet. Ongelma saattaa johtua myös siitä, että on epähuomiossa näppäilty reititintä.

image




Hetkinen!

Odota pieni hetki... tietoa prosessoidaan!